Erik in Latijns-Amerika

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Erik

Reacties

Reacties

Loes

Eriki!

Spannend dat je weer gaat!! Ben heel benieuwd hoe je het weer gaat hebben.. En nog langer dan de vorig keer! Vijf maanden vond ik al meer dan zat!

Geniet van al het moois want voor je het weet zit je saai en degelijk met Jonna op de bank in jullie eigen huisje en moet je de volgende dag gewoon weer naar het werk... ;)

Waar is die grote foto trouwens gemaakt? Baardmans!

kusje

Joke en Henk

Hallo Erik
wij wensen jou een heel goede reis en geniet van je rondreis door Zuid Amerika.

groetjes.

Siets en Gijs

Laat je die baard dan ook weer staan?!

Tot in Buenos Aires met Kerst of Oud & Nieuw!!!

xx Siets en Gijs

Rinie en Jan

Hallo Erik,
We kunnen ons heus wel voorstellen dat je ons ook een reis naar Antarctica wenst, maar we zullen wel eens kijken als je terug bent of dat voor ons haalbaar is. Je moet niet vergeten dat we op ruim het 2-voudige van jouw leeftijd zitten. Morgen, 19 april wordt het iets minder. Wij feliciteren je van harte met je verjaardag. We lezen wel waar je deze verjaardag doorbrengt.
Waar het ook mag zijn maak er een mooie dag van.
Het ga je verder goed.

Henk en Joke

Hé kanjer
Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag,je weet vast wel iemand te vinden om het glas te heffen.
Waar je ook bent, wij wensen je een heel fijne dag

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!