Erik in Latijns-Amerika

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Erik

Loes

Eriki!

Spannend dat je weer gaat!! Ben heel benieuwd hoe je het weer gaat hebben.. En nog langer dan de vorig keer! Vijf maanden vond ik al meer dan zat!

Geniet van al het moois want voor je het weet zit je saai en degelijk met Jonna op de bank in jullie eigen huisje en moet je de volgende dag gewoon weer naar het werk... ;)

Waar is die grote foto trouwens gemaakt? Baardmans!

kusje

Joke en Henk

Hallo Erik
wij wensen jou een heel goede reis en geniet van je rondreis door Zuid Amerika.

groetjes.

Siets en Gijs

Laat je die baard dan ook weer staan?!

Tot in Buenos Aires met Kerst of Oud & Nieuw!!!

xx Siets en Gijs

Rinie en Jan

Hallo Erik,
We kunnen ons heus wel voorstellen dat je ons ook een reis naar Antarctica wenst, maar we zullen wel eens kijken als je terug bent of dat voor ons haalbaar is. Je moet niet vergeten dat we op ruim het 2-voudige van jouw leeftijd zitten. Morgen, 19 april wordt het iets minder. Wij feliciteren je van harte met je verjaardag. We lezen wel waar je deze verjaardag doorbrengt.
Waar het ook mag zijn maak er een mooie dag van.
Het ga je verder goed.

Henk en Joke

Hé kanjer
Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag,je weet vast wel iemand te vinden om het glas te heffen.
Waar je ook bent, wij wensen je een heel fijne dag