Erik in Latijns-Amerika

Argentinie - Chili - Peru

Hallo,

Voordat ik een nieuw verhaal erop zet, even deze mededeling... Net in de 2 uur durende busreis van Ica naar Nazcahebben mensen het lef gehad mijn tas open te snijden die tussen mijn benen geklemd zat en Mark en ik wakker en vol verstand waren. Helaas gemerkt net nadat de mensen uitgestapt waren. Anderen hadden niks gezien. Verder wordt er niks gedaan door de busmaatschappij. Wel aangifte gedaan. Telefoon is weg, net nadat ik weer bereikbaar was (dank je mark), mijn mooie bril, (Eikels!), een volle sd kaart van de camera (ma net een backup gemaaktdus niks verloren) en wat documenten, ma NIET mijn paspoort, en NIET mijn bankpassen en mijn geld en camera. Tja, en weer mijn handige zakmes (2e keer) uur ervoor nog gebruikt voor het smeren van broodjes. De tas is dus in stukken, ma ik niet en dat is toch het belangrijkste, wah mam!

We letten op hoor dat wel. Jammer dat we deze 2 vrouwen (Ja echt!) niet te pakken hebben gekregen. Ik had ze een flinke draai om de oren willen verkopen....

Morgen gaan we over de bekende Nazca-lijnen vliegen, tegenwoordig superveilig. Groetjes van een arme jong... Hahahaha. Fotos en een nieuw verhaal volgen snel, eerst weer naar 't pliesieburo.

Kruujers! Weer een ervaring rijker, ma deze had ik best willen missen...

Reacties

Reacties

Tonny

Ja zeg dat wel, kruujers zijn het, ma goed dat je paspoort en bankpas niet weg zijn anders was je nog erger de zak geweest. Ik hoop dat je je plezier hierdoor niet laat vergallen dus wens je een prettige voortzetting van je reis samen met Mark.
Groetjes de Janssens

jennifer

Das egt lef hebbe!!
Pfff vrouwen niet te vertrouwe!! :)
Gelukkig niks met jullie gebeurt!
En je belangrijke spulle heb j nog!!

Veel plezier daar!! Geniet ervan!

Dikke xx

Wiebke

Erme sies :'-(

Angelique

nou da's inderdaad mooi K.....,
maar jullie laten je hierdoor nie de reis verpesten toch?
wij wensen de "zwei gebrüder" een hele mooie tijd.
groetjes vanuit Blitterswijck

Stephan

Baal je van!

René

Erik, ben toch voorzichtig! Volgende keer niet meer slapen in de bus. Veel plezier! Niet te lang kwaad zijn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!